första advent.

vart tog snön vägen?

helgen har gått fort... igår var det tacos hos ingela och co. med kristina och familjen.
idag ska fira första advent med mackans släkt och sen gå ner till julskyltningen.

äntligen åkte johan ut från idol.
20 veckor för sent bara. och förstår verkligen inte hysterin kring han.
han är ju en tönt.
tanig poser med fult hår och asdålig sång.
är det sånt småtjejerna gillar idag?
hallelulja för töntarna då.
2009 kanske blir töntarnas år?

idag går jag in i vecka trettio. (info om det kommer imorgon som vanligt.)
my god vad tiden går fort. men det är bra. efter december kommer det gå riktigt slött.
då är det som jobbigast med magen och har jag otur så kanske jag får känna av foglossning.

fan vad jag längtar... har aldrig längtat så mycket i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0