låt mig förklara...

jag heter shirin... har gått igenom jävligt jobbiga saker.
om och om igen...

jag mår äntligen bra... på riktigt ...sedan... ja. jag kommer inte ihåg senast jag mådde så här bra. längesen jag var såhär säker i mig själv och säker på mitt värde. säker på vem jag är och vem jag vill vara.
och det har tagit lång tid. massa energi. förvirring. för att komma hit jag är idag.

kan jag snälla inte få ha det så här nu?
jag är så sjukt känslig mot nedstämdhet och ångest.
kan inte förklara... men det rubbar mig, min självsäkerhet och min verklighetsuppfattning.



Kommentarer
Postat av: Linn

Du är en toppen person! Ska aldrig tvivla på vem du är. Helt underbar människa. Allt de du har gått igenom ska sätta lite mer skinn på näsan. Du är värd de bästa. Lav u my friend!

2008-04-11 @ 12:15:26
URL: http://linnfogelberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0