så här mår jag.

80% av dygnet nu har jag int i huvudet, ont i magen, orkeslös i kroppen, yr, trött som fan, febrig.
och inte nog med det är jag orolig 99% och sover otroligt dåligt och konstigt om nätterna.


och nej. inte för att ni ska tycka synd utan för att vissa kanske undrar hur allt står till med mig nu :)


annars är det bra. förrutom oron... och att jag orkar knappt jobba.
kan somna eller falla ihop när som helst känns det som.

låter som det är skit just nu men det är det inte :)
är sjukt glad och förväntansfull och längtar som fan.


ha det bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: Alex

Naw =( =(



men ändå =) =)

2008-06-18 @ 08:11:35
Postat av: Maria

fniss =D

2008-06-20 @ 22:45:28
URL: http://newjersey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0