Omstart?

nyår betyder omstart för många. men inte för mig.
livet är gött. jag har nog allt. och snart ännu mer.
Alex ska flytta tillbaka =)
ligger i Soffan just nu och surfar och Micke och Mackan spelar nått basketspel på 360.

julveckan och nyår har varit hektisk. har jobbat som satan och festat som satan och nu känner jag att jag ska aaaaldrig mer dricka. men vi alla vet hur det brukar va...
men ska försöka att inte dricka på ett bra ta nu. till Alex födelsedag.

till min stora förvåning blev inte nyår som jag tänkt... igen.
började bra men sen spårade det ur. skitsamma.

känner att jag är trött på folk. folk som bara tänker på sig själva.
sitt liv. sina problem. och börjar man prata om något annat så har de inget att säga.
egocentriska...
varför umgås jag med dessa människor?
för jag tror att ni är mer. att ni är mogna. men det är ni inte. ni kan inte ens föra en diskussion för NI har rätt.
för allt ni vet är rätt. för ni är viktigast och era erfarenheter är de som ska leda andras iv.
fuck it. bryr inte mig längre om jag inte har många kompisar kvar. kom tillbaka när ni mognat.
jag har vad jag behöver och behöver verkligen inte ha människor i mitt liv som får mig att må dåligt.



Ska jobba snart och vi behöver verkligen storstäda efter veckornas kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0