idag.

♥♥♥

idag hade jag lite saker att fixa... eftersom man varit fattig innan lönen så har man inte kunnat fixa något.
vi vaknade, duschade, fixade håret, sminket sen drog vi till maxi och handlade för massa pengar. hehe. har ju ine haft något hemma.
sen körde vi hem. lämnade det vi hade handlat.... jag köpte biljett till stockholm sen drog vi till stan.
fotade mig till körkortet... jag jämförde med passfotot och ser något bättre ut men ser faktiskt inte äldre ut! haha och det fotot togs när jag tog körkortet... för 5½ år sen... japp. sen köpte jag skor! härliga skor. eller ja. stövlar är det ju. sen fixade jag lite saker på baken sen körde vi hem och fixade käk och nu sitter jag här.
gör inget att jag ska jobba ikväll eftersom min vecka sen kommer bli helt underbar!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihihi.. "fixade lite saker på baken" hihi..

2008-01-16 @ 22:36:39
URL: http://myriz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0