helgen.

jaha. då var helgen snart slut.
går alltid lika fort.
igår skulle jag jobbat till 05 men linn o sabina övertalade mig att försöka va ledig.
så felicia (hjältinnan) kom in och jobbade för mig från tio.
körde hem. fixade mig och drog hem till sabina. där drack vi öl och vin och flabbade en jävla massa.
sen tog vi taxi ner till tivoli och flummade rundor där... blev aspackade alla tre och sen tog jag taxi hem när de stängde.
i morse lovade jag mig själv att ALDRIG mer dricka men ja. vi alla vet ju att det är bara så man känner för man är sjukt bakis. för jag ska festa med alex på torsdag i stockholm :D
så har legat hemma o sovit och varit bakis sen gick jag ner till jobbet för bilen stod ju hos sabina...

har haft en bra kväll på jobbet. och imorrn är det dags igen.

nu är det dr phil om en kvart.

Kommentarer
Postat av: della

uuuuunibeet shalalala : D

2008-01-13 @ 14:29:19
URL: http://dellaa.blogg.se
Postat av: Bea

hehe kan inte hon Felicia jobba för mig också på Lörda?

2008-01-13 @ 22:12:47
URL: http://beaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0