"det är nu man skulle haft en vägg"

natten till igår var ett helvete.

fast dagen blev rätt bra igår.
gick till jobbet 10... jobbade till kvart över fem sen träffade jag jenny.
vi stack upp till katina och rökte cigg och drack te.
sen stack jag hem till mackan och gjorde mat. sen körde jag till linn.
vi tog en liten promenad och gick och hälsade på rp och mickaela.

sen började jag jobba 23 igen... hehe.
för att ta igen två timmar jag förlorade i morse.
ismaskinen var ju tvungen att göras nån gång.
inte fan går jag upp åtta för att jobba två timmar..
sen körde jag hem igen och mös och sov.


idag ska jag träffa farsan... sen träffa linn.

linn är bra. gillar henne skarpt... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0