sömn.

som alla säkert vet är stunden då man får ett plus på graviditetsstickan ett oskrivet kontrakt på att man ska vara utan sömn i de närmsta nio månaderna. och inte nog med det även flera år efter det.


men inte inatt. inatt sov jag som en stock. vaknade bara en gång för att kasta lite vatten och sen somna jag lika snabbt som jag vaknade. det tackar jag för.
hade en del crazy dreams. bla. att jag fick ett skott  ryggen. och sen att jag låg på ett stort gräsfält med min klass från olympia och filosoferade och sen var jag på väla och skulle handla en ring till läppen.

ikväll är det idolfinal och jag kan verkligen inte förstå vad den lilla sparven gör där.
alice. visst hon är jättesöt och gullig och säkert jättefint ögongodis för alla pedofiler där ute men tyvärr. hon kan ju inte gå högre än 0.1 decibel.
och av alla brudar som sökt till årets idol finns det väl ändå en enda som hade passat in bättre.
kevin ska man ju inte ens snacka om. han är redan en färdig produkt. därför hade det inte förvånat mig ett dugg om alice hade vunnit. hur mycket vet vi om vad som händer i "rösträkningen".

nä. den enda anledningen till att jag ens följt idol detta året är att jag är gravid och hemma de flesta fredagkvällar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0