julhelgen.

... är faktiskt inte riktigt över än.
sent eftermiddag idag blir det julmat och julklappsleken hos älsklings mormor.

och snart ska jag och ingela shoppa :D
god... har längtat efter denna dagen! massa rea och massa presentkort! :D

är mycket nöjd över årets jul. första gången sedan... jag vet inte när.
och nästa år är det dags för att införa lite egna traditioner.
nästa jul kommer bli den bästa någonsin. och det kommer bara bli bättre och bättre :)
längtar redan.. hehe.


och. det börjar bli jobbigt nu med kroppen... jag är alltid så trött och sutkörd nu att jag känner mig full hela tiden. som att gå i en dimma varje dag. julaftonskväll när vi kom hem var det första gången jag kände för att gråta över mina ben och fötter. jag vet. varför känna så när man vet att det är normalt men bara synen på hur misshandlat och fetto det ser ut, blandat med hormoner, kan göra att det rinner över.
och inte nog med det kan man ju knappt röra sig längre. det gör oftast ont, foglossning, och klumpigt. svårt att förklara men det går bara inte. om jag har tur kan jag vända mig i sängen och det är då jag är så trött och väck att jag inte tänker på hur ont det egentligen gör.


så. nog med klagomål :)



Kommentarer
Postat av: Alex

ooh jag vill med shoppa ida, önskar ja kunde följt emd er, saknar dig!

2008-12-26 @ 11:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0