har ni sett?

jag har en ny och fräsch blogg :) tack vare alex!

då är det helg och det enda som jag ska göra är att jobba och försöka bli av med vår lägenhet.
våra hyresvärdar är ju puckade rasister.
vi hade ett par som ville hyra den så snabbt som möjligt och jag ringde hyresvärde för att fråga om de kunde hyra den:

"har dom jobb?"
"nej dom studerar men dom har ju fast inkomst och borgesman."
"nej då går det inte"
"även om dom har borgesman?"
"ja för dom studerar säkert svenska och sånna har vi så många där uppe och vi vill inte ha fler sånna."

kunde knappt tro vad jag hörde.
ska jag skriva till folk att dom bara vill ha svenskar?



Kommentarer
Postat av: Maria

OH MY FREAKING GOD!

Jävla idioter!

2008-08-22 @ 17:24:52
URL: http://newjersey.blogg.se/
Postat av: din pappa

skriv till hd eller nått

2008-08-22 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0